8/25/09

Hejhej!
Idag har varit som alla andra dagar med samma rutiner, men jag gillare i alla fall! Däremot vaknade jag upp med en extremt värkande hals och huvudvärk, tror att det beror på att jag inte har sovit speciellt mycket den senaste veckan och att jag har gått och lagt mig mig dyblött hår! Får se till att sluta med det..
Idag hade även spanskaprov som gick väldigt bra, och det fruktade U.S. Govermentprovet. Tror att det gick helt okej men vill inte hoppas för mycket, haha! Till och med min värdsyster och hennes kompisar fattar det inte, så det är ingen lätt kurs inte!

Nu på fredag har min skola den andra amerikanska fotbollsmatchen för säsongen, den förra vann vi! Ska kanske även träffa den andra svenska utbytesstudenten, Johanna, och den slovakiska killen för att gå på bio, men det är inte säkert. På lördag ska jag och Tori till hennes kompis för att åka fyrhjuling, så det ska bli riktigt roligt!

Nu ska jag återgå till mina läxor, har algebra (som jag för övrigt ska försöka byta bort imorgon) och en kemilabb att plugga till imorgon. Ska försöka blogga mer i helgen om jag får tid.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0