bilder!

Hejhej!
Idag var första dagen i skolan för mig, var sjukt nervös innan! Jag börjar 8.00 med english 3, sen har jag chemistry 1, efter det har jag Web Page Design, U.S. Government, Spanish 1, Algebra 2 och sist Study Hall, jag slutar klockan kvart över tre. Jag har Chemistry och Spanish med Tori men på resten av klasserna kände jag ingen så det var lite läskigt, men eftersom alla jag har träffat har varit sjukt trevliga och framåt var det inte jobbigt alls!
När jag och Tori kom hem hann vi i princip bara byta om (vi har en väldigt strikt dress code så det är inte mycket som man faktiskt FÅR ha på sig och det man får ha på sig är typ pikétröjor) och sen åkte jag, Tori, mamman, Chris och Chris' kompis och åt sushi, det var riktigt gott! Fast det var bara jag och min värdmamma som faktiskt åt sushi, resten åt typ stekt kyckling med ris haha. Alla tittade väldigt konstigt på mig när jag beställde in sjögrässallad till min sushi och började äta med pinnar! Efter det åkte vi till någon familjekompis som hade något slags "ice cream-event "där det var en himla massa människor, men det var mucho trevligt (haha, börjar redan få in spanskan!).

Jag har även äntligen laddat in de bilder jag har tagit på familjen och huset till datorn, däremot ser jag nu att jag inte har lyckats få någon bild på min värdpappa William eftersom han knappt har varit hemma de två senaste dagarna (då jag har tagit bilderna) eftersom han håller på med någon stor jobbgrej just nu.

Men här kommer i alla fall lite bilder!



          Två av familjens fyra hundar, Bella till vänster och Izzie tlll höger


Tori till vänster och min värdmamma Donna till höger i köket


Tori till vänster och hennes kompis Jordan till höger


köket och entreen till höger


Chris som står upp och Beau som blir buren, haha


"spelrummet" på övervåningen



Huset från framsidan


Altanen


Huset från baksidan


poolaltanen


mitt rum


mitt rum igen


min garderob/donnas garnförråd

Det var allt för nu i alla fall, ska försöka skriva igen om några dagar och kanske ladda upp fler bilder!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh allt ser ju superbra ut !!!

2009-08-07 @ 10:40:41
Postat av: ja verkligen, skulle till och med kunna slå till med vackert freddis!

2009-08-07 @ 18:48:43
Postat av: hildur

ja skrev såklart komentaren i namnfältet, var annars?! :)

2009-08-07 @ 18:49:47
Postat av: Mamma

Ser jättebra ut, snygg garderob :-)

2009-08-08 @ 21:26:00
Postat av: Linnéa

fan vad fint du bor gumman! :)

2009-08-08 @ 23:02:15
Postat av: sistaah

asså har du samma schema varje dag?

2009-08-12 @ 02:00:50
Postat av: Fredrika

Ja det är väldigt fint faktiskt:) haha det är så typiskt dig hildis!



Haha ja jag har samma schema varje dag, det är så trist att jag döööör!

2009-08-12 @ 05:42:00
Postat av: Anonym

jag tycker att det börjar bli lite dåligt med uppdatering här...

2009-08-13 @ 13:52:50
Postat av: christina

/från mig

2009-08-13 @ 13:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0