busy woman

Hejhej!
Jag är hemskt ledsen för den extremt dåliga uppdateringen, jag har varit så upptagen att dagarna bara har flugit förbi! Skolan tar upp väldigt mycket tid också, inget chill här inte. Har läxor i princip i varje ämne varje dag och när jag har tid över umgås jag med familjen eller träffar människor. Önskar nu att jag kanske skulle ha valt lite lättare ämnen, men det är försent att ändra nu så jag får helt enkelt kämpa på!
Ska försöka skriva lite mer nu i helgen för just nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag sova, ska upp om åtta timmar och tio minuter, haha:)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Fredrika!

Kul att läsa om ditt nya liv i USA. Ta väl vara på dig.

Kram Christina

2009-08-17 @ 22:11:14
Postat av: Christina

Fredrika, kul att läsa om ditt nya liv i USA

Lycka till och ta väl vara på dig!

Kram Christina

2009-08-17 @ 22:16:02
Postat av: christina

och jag tycker också att det är kul. hehe.

du är alldeles för amitiös i skolan.



kolla din mail också!!

puss & STOOOR kram

2009-08-18 @ 16:19:59
Postat av: Mamma

Nytt foto är alltid något och uppdateringen kommer väl vilken helg som helst ;-)

2009-08-18 @ 20:26:18
Postat av: Hilda

Fredrika snygg profilbild!



miss you boo <3

2009-08-21 @ 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0