in the states!

Hejhej!
Just nu sitter jag i mitt rum i USA, har varit här i ungefär en dag nu och det är underbart! Kom igår vid sextiden och efter att familjen hämtade upp mig åkte vi till en restaurant och åt. Familjen är verkligen hur gullig som helst och trots att jag bara har varit här i ett dygn känns det som att jag har kommit in rätt bra!
Idag väcktes jag av mamman och av två hundar som slickade mig i ansiktet, det där med hundarna kommer ta ett tag att vänja sig vid, haha! Sedan åkte jag, min värdmamma och min värdsyster till walmart och köpte lite saker som jag beövde som jag inte tog med från Sverige, typ shampoo, balsam, lotion, rakhyvel och lite sånt:) Efter det kom vi hem och åt lite lunch och sen har vi bara varit i huset och typ chillat. Familjen är verkligen riktigt gulliga och hur roliga som helst! Sen har jag suttit och pratat med min värdsyster typ hela kvällen i mitt rum, hon är verkligen underbar och riktigt trevlig. Sitter fortfarande och pratar med henne och äter chips och böndip, jag kommer vara så tjock när jag kommer hem haha!
Men nu ska jag vara lite mer social, kommer ladda upp bilder om några dagar så ni får se hur huset och familjen ser ut!
PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

Fredrika du kommer ha det sooo awesome!! snart far jag opcksa traffa min familj, galet taggad men nervos :P

2009-08-06 @ 02:59:11
URL: http://emma-usa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0