skönt med slappdag

Hejhej
Har ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och bytt från algebra 2 till geography, har tänkt på det sedan i princip i början men har alltid tänkt att "men om ett tag kommer det bli lättare, jag ska försöka i en vecka till", men idag gick jag till career center och bytte. Fick gå direkt till geography och det var riktigt lätt, vi fick ett papper som vi skulle spendera hela timmen med att göra men efter 10 minuter var jag klar, så det var skönt! Känner även några där så det ska nog bli riktigt bra.
För en gångs skull har jag inte heller några läxor, däremot har jag två prov och en inlämning tills på fredag, men idag har jag unnat mig en slappdag!

För övrigt följde jag och Tori med Donna (min värdmamma) imorse till veterinären eftersom vi misstänker att en av hundarna, Izzie, kanske är gravid. Vi fick svaret att det var lite för tidigt för att veta och att vi skulle återkomma om två veckor, och för det svaret var man tvungen att betala 40 dollar (?). Först fick vi vänta typ en kvart, och sen pratade vi med honom i typ 10 minuter och inte fick vi veta något mer än att vänta i två veckor till, helt otroligt!

Har även hört att carro har fått familj och att hon åker på lördag! Hon fick reda på det för endast en eller två dagar sedan tror jag, och nu ska hon hinna packa och säga hejdå till alla på bara några dagar!

Familjen har även bokat en semester till Gulf Shores (tror att det är så det stavas) som ligger vid mexikanska golfen, så någon gång i september/oktober åker vi dit, det ska bli riktigt roligt! Dom har varit där några gånger innan och dom säger att jag kommer älska det! Vi ska bo i en lägenhet vid stranden, bra det eftersom jag är riktigt blek..

Men nu ska jag återgå till mitt slappande, haha.
PUSS

Kommentarer
Postat av: barbro

Hoppas att det inte bara blir Europas geografi, det känns lite för lätt. Smart att byta i alla fall

2009-08-27 @ 09:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0