bored

Hejhej!
Idag ar inte en speciallt bra dag, haller pa att bli sjuk och det ar i allmanhet mycket som hander just nu, plus att vi forlorade matchen igar med 0-2, varav ett sjalvmal.. Suck.
Sitter som vanligt i skolan, pa web page design. Skulle ha tagit med mig bilder som jag ska lagga upp pa min hemsida men det glomde jag sa klart.
En rolig grej som jag och Bella haller pa med nu ar att vi var varan egen julklappskalender. Vi har kopt en helt vanlig julstrumpa som jag har en dag och ger till Bella, och sa nasta dag ger hon den med en present i till mig, roligt va? haha. Och varje gang vi har den sa ska vi dekorera den lite, eftersom den ser sa trakig ut. Jag gav en chokladkalender till henne igar (sorry mamma) och idag gav hon den till mig med minimunkar och chokladmjolk (haha, lugn mamma och pappa, jag gav bort i princip alla till alla runtomkring mig sa ni behover inte oroa er.. )
Ar ganska trott idag ocksa, stannade kvar och tittade pa killarnas match igar och det var bortamatch sa jag kom inte hem forren typ elva igar, och da var jag tvungen och duscha och massa annat, sa somnade inte forrens for sent.

Jaja, nu maste jag nog aterga till att latsas arbeta haha, kanner verkligen inte for att gora nagot sa jag ska bara sitta och dagdromma! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar efter lite bilder!! och kanske ett litet mail

2009-12-09 @ 10:32:32
Postat av: Felicia Kasselbäck

Kan man få önska sig lite bilder eller?



haha Love u!

2009-12-10 @ 03:43:33
URL: http://feliciakasselback.blogg.se/
Postat av: Mamma

Titta på bilderna från Wal Mart - ser folk verkligen ut så där????http://pellehalldin.wordpress.com/

2009-12-15 @ 09:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0