christmas break!

Efejhej!
Vi har ju looov nu och det uppskattas sjukt mycket!
Igår var jag och en himla massa andra människor hos Haley där vi tittade på The Hangover och Elf, det var trevligt trevligt. Sedan sov jag hos Bella, och idag har jag bara chilllat hela dagen, eller först åkte vi till Walmart haha, och sen hem till mig där vi bara tog det lugnt.. Efter att hon hade åkt hem så dekorerade jag ett pepparkakshus:D Det blev jättefult och det ser ut som en treåring har gjort det, men det tog forever och jag är ändå stolt! Haha speciellt eftersom jag inte har världens bästa tålamod..

Imorgon har jag träning klockan 11 på morgonen, så jag ska strax gå och sussa. Sen vid sex någongång ska jag titta på killarnas match mot det gamla high school-fotbollslaget, efter det ska vi ut och äta ett stort gäng och sen ska jag, Bella, AB och Haley ha en liten minijulafton hihi. Måste fixa deras presenter imorgon också eftersom jag fortfarande inte har gjort det, PANIK! Men det löser sig nog, förhoppningsvis haha.

Jaja, nu är det dags för mig att sova, är supertrött..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0