sorry!

Hejhej!
Jag är jätteledsen att uppdateringen har varit sa dålig som den har, men jag har varit busy som aldrig förr nu de senaste 17 dagarna (?) haha. Har haft lite trubbel med min värdfamilj och sådär, men just nu är det bättre så jag hoppas på att det håller i sig.. Har även haft många många fotbollsmatcher, jag tror vi vann alla förutom mot det bästa laget i serien som vi förlorade med 0-3, fast jag räddade i alla fall en utav två pk's så det är ju lite bra i alla fall haha.
Förövrigt HAR JAG JU JULLOV NU!:D wohoooooooo haha! Fick lov i torsdags, skulle egentligen ha slutat fredag men jag tog min 5th period exam early, så jag, Bella, Haley, Keaton, John och Ariel åkte och shoppade och hade det trevligt i southaven. Jajusteja, John är en ny utbytesstudent som också är från Sverige(!) som kom hit för typ en vecka sen, eller lite mer, från Oregon. Han hade bytt värdfamilj eftersom han hade lite trubbel där.
Jag hade ju en himla massa exams nu í veckan också, och innan var jag hur nervös som helst inför dom men dom var förvånansvärt lätta, speciellt med tanke på att jag inte pluggade alls.. Jag hade fyra totalt, skulle egentligen ha sex men jag blev excempt från Government och Web Page design så jag hade bara English, Chemistry, Spanish och Geometry. Skönt att ha det avklarat!
Juletider närmar sig och jag har fortfarande inte skickat iväg familjens julklappar, hehe.. Nejmen det ska jag göra på måndag så det blir nog bra det:)

Eftersom det har gått så lång tid nu sen jag skrev senast så kommer jag inte riktigt ihåg vad som har hänt, så jag kan lägga upp lite bilder så får ni nöja er med det!


från när jag, Haley, AB, Ariel och Bella var och bowlade.


från the Christmas dance - jag, AB och Morgan


från the Christmas dance - Bella, Haley, jag och AB

Nu måste jag rusa, ska möta upp en hel drös med människor och gå och äta och sen ha en bonfire:) Kommer bli kallt men roligt! Har tjugo minuter innan Steph och Bella kommer och hämtar mig och jag måste klä på mig, sminka mig och torka och fixa håret (det är blött). Undrar hur detta kommer gå.. haha

LOVE YOU!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0