two days until christmas! (eller en om jag vore i sverige)

Hejhej!Idag vaknade jag klockan tjugo över ett haha.. Jag gick upp, käkade frukost (en breakfast bowl, vi hade ingen yoghurt hemma..) tog en dusch, klädde på mig och fixade mig lite sådär. Efter det åkte jag till Walmart eftersom jag var tvungen att hitta en present till Steph, vid det laget var klockan typ 4 så då åkte jag hem till Bella. Hennes värdfamilj hade frågat mig om jag ville fira jul med dom idag eftersom Diana, Bellas värdmamma, ska jobba på fredag.
Så vi åkte till ett kinaställe och åt buffé som julmiddag haha, men det var gottgott! sen åkte vi hem till dom igen och öppnade presenter:D Till Diana och Steve hade jag köpt ett presentkort till en restaurant på 25 dollar, till Steph köpte jag en t-shirt, till John några CD-skivor och ett usb-minne eftersom han skulle få en ny dator, och till Bella hade jag köpt en BH, ett halsband och örhängen.
Jag fick en nallebjörn, ett armband med berlocker i ett hjärta, ett annat armband, en scarf, vantar, en väskvariant, bryggkaffe från starbucks, ett halsband och örhängen till det, och en fotoram med bilder på mig och bella:)

Igår hade ju jag, Bella, Haley och AB en minijul där vi gav varandra presenter och sånt. Jag gav Haley och AB fotoram med en bild på alla fyra där jag hade skrivit lite på ramen och sådär, och till bella gav jag en klocka. Av AB fick jag en tröja med Senatobia Soccer-tryck på, av haley ett armband med ett F på, och av Bella fick jag lite armband, en pin med en bild på alla fyra, och en choklad-santa.. :)


the four of us med pingvinen haha :)

Imorgon är det jul för alla er där hemma i Sverige så GOD JUL! Och om någon i min familj läser detta så vill jag gärna skypa med er:) skrev på christinas wall på facebook också haha!

Men nu ska jag sussa, eller snarare kolla klar på julfilmen som jag tittar på, men efter det så:)

GODNATT, GOD JUL OCH
PUSS

Kommentarer
Postat av: Christina Stareborn

Hej Fredrika!

En riktigt God Jul och Gott Nytt År önskar vi dig!

Hoppas du får en riktigt mysig jul. Det är roligt att följa dina äventyr i USA på din reseblogg.

Ta väl vara på dig!

Kram fam Stareborn

/gnm Christina

2009-12-25 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0