2 november

Hejhej!
Nu sitter jag i Web Page Design, borjade precis.. Just nu star lararen och pratar om hur daliga betyg vi fick pa det senaste projektet haha, hoppas bara att det inte galler mig!
Idag ar en bra dag, vadret ar jattefint, om an lite smatt kallt kanske. Men det kanns som en typisk underbar hostdag:D Har traning efter skolan ocksa, och efter det ar det powder puff game som galler! Ar supernervos, men samtidigt jattetaggad, tror att det kommer bli roligt. Fast jag kan nastan lova att jag nagon gang under matchen/matcherna kommer lyckas ramla och landa ratt pa rumpan, har lyckats gora det under alla traningar vi har haft hittils haha. Hoppas verkligen att det inte kommer handa, det kommer vara sa sjukt pinsamt i sanna fall haha..

Tror forovrigt att det inte kommer bli nagot New York for mig i januari, har lite problem att bestamma mig och min familj tycker att jag inte ska aka, och sista dagen att anmala sig var i fredags sa.. Kanns lite trist eftersom att jag var riktigt taggad pa att traffa Carro och Jennifer, menmen.

Nu maste jag i alla fall borja arbeta, annars hamnar jag efter!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0