powderpuff!

Hejhej!
GISSA VILKA SOM VANN POWDER PUFF? Juniors såklart! Yaaay, det var hur roligt som helst att spela, även fast jag sög haha. Vi hade världens spirit och var sjukt taggade innan, även om jag också var hur nervös som helst. Först möttes ju som sagt seniors och freshmans, och freshmans vann! Efter det mötte vi sophmores, och vi vann mot dom, och sista matchen var då mellan oss och freshmansen. Det var riktigt jämnt och vi hade övertid två gånger, så det var riktigt spänt.
Jag sprang för det mesta runt som en virrig höna, men några bra saker gjorde jag faktiskt! Tyvärr hade jag inte möjligheten att ta så många bilder, men dom som faktiskt tog lovade att lägga upp dom eller skicka, så jag kan lägga upp dom senare:)

Kom precis på att jag inte har lagt upp resultaten som vi fick på våra report cards, är riktigt nöjd med mina betyg, kom till och med med i den lokala tidningen där dom som har bra betyg kommer med!
I alla fall, här komer det:

English 3 - 92 (B, gränsen till A är 93 haha)
Chemistry 1 - 98 (A)
Web Page Design - 100 (A)
US Government - 92 (A)
Spanish 1 - 100 (A)
Geometry - 99 (A) 

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen göra lite homework!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

HURRA vad du är bra tycker den stolta mamman

2009-11-04 @ 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0