thursday

Hejhej!
Sa, jag har bra och daliga nyheter. Den bra nyheten ar att hela nasta vecka ar jag ledig!! Det ar for att det ar Thanksgiving, sa det bli tekniskt sett ett 9 dagars langt lov, wohooooo!
Dom inte sa bra nyheterna ar att vi forlorade matchen mot Hernando med 4-1. Och att jag formodligen inte kommer kunna spela imorgon nar vi har match.. Pa nagot satt, antingen genom att nagon sparkade mig i bakhuvudet eller att jag landade konstigt nar jag slangde mig sa har jag extremt ont i ryggen och en ganska rejal bula i bakhuvudet. Anledningen till att jag kanske inte kommer kunna spela ar for att det tar typ tio minuter for mig att boja mig ner och rora mina tar, och da kanske jag inte ar den basta malvakten haha. Men jag ska i alla fall ga pa traningen idag och se hur det gar, och sedan bestamma mig..
Det som ar riktigt laskigt ar att jag inte over huvud taget kommer ihag nagot efter det att jag slog i huvudet. Nar matchen var over var jag tvungen att springa till sidlinjen for att det kandes som att jag skulle krakas vilken sekund som helst. Pa vagen hem fragade min vardpappa mig massa fragor for att se om jag inte kom ihag nagot annat, och nar han fragade var scoren blev sa jag 3-0, men det visade sig att det var 4-1, jag hade inget minne av att vi hade gjort mal eller att jag hade slappt in ett till mal.. Nar jag kom hem fick jag nagot slags migranpiller av min vardmamma som i alla fall hjalpte illamaendet en hel del, och sen gick jag och la mig. Hela dagen igar kom helt random manniskor fram till mig och berattade hur de hade hort att jag hade fatt en hjarnskakning (?) och att jag hade akt till sjukhuset och grejer, saker sprids verkligen snabbt har haha. Vad som ar roligt ar att alla sager att jag spelade jattebra efter det att jag slog i huvudet, och det ar ju bra i alla fall, aven fast jag inte kommer ihag vad jag gjorde haha!

Jaja, nu maste jag plugga lite infor ett governmentprov som jag har nasta lektion, har inte en aning om vad det ar pa sa det kanns som att det ar dags, maste aven gora lite jobb har pa Web Page Design ocksa, annars kommer jag hamna efter.. Blaaaaaaaaaa!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0