tisdag 11/17

Hejhej!
Idag har vi en fotbollsmatch mot ett lag som heter Hernando. Dom ska tydligen vara ratt bra sa jag ar ganska nervos.. Men forhoppningsvis vinner vi, det borde vi!
Det ar forovrigt riktigt kallt idag, har pa mig en t-shirt, eller mer en fotbollsjersey (eftersom vi maste ha pa oss dom nar vi har match samma dag) och en zip hoodie, i alla fall, vi hade nyss break, utomhus, och jag trodde jag skulle DO av kyla, det var sa fruktansvart kallt!
Jag har fatt nummer 24 pa min jersey, inte mitt forstahandsval men eftersom jag bara ska ha pa mig den nar vi har dom i skolan och inte pa matcherna spelar det inte sa stor roll.

Jag har haft en riktigt trevlig helg dessutom, sov hos en tjej som heter Haley hela helgen med Bella. Vi hade en bonfire bade fredag och lordag sa det var mysigt. Sondag var vi i kyrkan pa morgonen och efter det akte jag och Bella med hennes vardsyster till Southaven och shoppade lite, jag var riktigt happy! Hittade den snyggaste vaskan nagonsin fran Michael Kors, den kostade 498 dollar dock. Maste fundera lite pa om jag vill kopa den eller inte, ska prata med familjen lite forst. btw, nasta helg maste vi prata langre pa skype mamma, pappa och christina! Det blev alldelles for kort forra gangen.

Nu maste jag se till att starta med mitt arbete, annars kommer jag hamna efter!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror du väskan kan komma på sale om någon månad? Vad heter den så vi också kan njuta.

2009-11-17 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0