tre månader!

Hejhej!
Idag är det den 1 november, vilket innebär att jag har varit här i tre månader! Känns som mycket längre, men samtidigt mycket kortare, fast nog mest att det känns som att jag har varit här längre. Haha, nu blev det förvirrande men jaja!

Den här helgen har det ju varit halloween, mycket roligt! Trots att jag fortfarande är grounded har jag blivit utsläppt både fredag och lördag kväll:D I fredags åkte jag och Tori till en kompis och tittade på film, eller jag tittade inte så mycket eftersom det var "The Orphan" som visades, dvs en skräckfilm, så jag satt med en kudde framför fejjan och lyssnade på musik i hörlurar istället haha.
Igår så var jag på halloweenfest hos Bellas värdföräldrar, fast det var lite fram och tillbaka om jag skulle få gå eller inte så det var inte förrens vid 5-tiden som jag åkte till Walmart för att fixa en utklädnad - och jag skulle vara hos Bella vid sju.. När vi kom dit var det klart att i princip ALLT var slut, så efter lite panikande bestlutade jag mig för att köra på katt/mus-looken (skulle vara en katt men under hela kvällen fick jag höra att jag såg ut som en mus haha..), kanske inte den bästa utklädnaden men det var i alla fall något!
Fick även mitt hår klippt av Bellas värdmamma, mitt hår har blivit så himla slitet sedan jag kom hit då jag tvättar det varje kväll (eftersom vi har träning varje dag) och jag plattar det varje morgon.. Det blev inte så stor skillnad men det känns lite bättre i alla fall!

Idag har jag bara chillat, hade även powder puff-träning från 3-5, riktigt roligt! Matchen, eller matcherna, är imorgon så jag är riktigt taggad! Först ska seniorsen möta freshmansen (?), sen ska junior möta sophmore och efter det ska vinnarna från de två matcherna möta varandra, och förmodligen kommer det vara vi (juniors) som kommer möta seniorsen, och det kommer bli en tuff match! Dom har tränat i typ en och en halv månad, och vi har haft fyra träningar.. Men det kommer fortfarande bli roligt!


från när vårat hus blev "rolled"


jag som försöker få ner toalettpappret.. går inte så bra haha


Bellas rum blev även "rolled" under hennes halloweenfest haha, hon blev sjukt sur när hon såg det!

Det här vara bara bilder från min mobil, har inte hunnit ladda upp dom från kameran än, men det kommer snart!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0