Vinst!

Hejhej!
Länge sen jag uppdaterade nu tror jag, sorry!
Matcherna i lördags gick superbra, den första vann vi med 6-0 och den andra med 3-0, fast vi spelade jättedåligt den andra matchen haha. Det var trevligt trevligt, kändes riktigt bra att börja med en sådan stor vinst första gången vi någonsin spelade så alla var barnsligt glada!
Sedan hade vi ju även en match igårkväll, den var borta. Var så sjukt exhalterad hela dagen och kunde inte vänta tills dagen var över, vi skulle möta samma lag som vi slog med 6-0 så vi hade ett riktigt bra självförtroende, kanske lite FÖR bra haha! Vi spelade kasst, ärligt talat. Matchen slutade i alla fall med 5-3, jag spelade jättedåligt. Deras första mål var ett självmål, och jag kan faktiskt säga att det inte var mitt fel, utan att bortförklara mig haha. En av våra backar kom drivandes med bollen med en motståndare bakom sig mot vårat mål, där jag stog, och helt plötsligt tar hon sats och skjuter den rakt in i krysset av målet. Fråga mig inte vad hon gjorde men jag började garva haha, hade kanske att göra att mitt blodsocker inte var det bästa.. Men fortfarande, wtf liksom?
Dom två andra målen dom gjorde var på straffar, samma back gjorde hands två gånger, eller inte samma som gjorde självmål men samma spelare gjorde hands två gånger. Jaja, ni vet vad jag menar.
Hade även träning idag, spelade kasst där också! Vår nästa match är nästa tisdag, mot ett väldigt bra lag tydligen så är rätt nervös.. Men det ska bli roligt! Våran coach sa att om vi slår det här laget kommer vi förmodligen göra rätt bra ifrån oss mot de andra lagen, så det är uppenbarligen det bästa laget i "serien"

Imorgon börjar jag inte förrens fifth period dessutom! Ska bli såååååå skönt:D Alla juniors har nämligen ett slags "army-test" som är frivilligt, och jag och min värdsyster ska inte göra det utan har bestämt oss för att ta en sovmorgon, och vi har pratat med min värdmamma om det (oroa er inte mammma&pappa) så hon ska skriva en lapp åt oss, woho!

DESSUTOM HAR JAG NOG OFFICIELT INTE UTEGÅNGSFÖRBUD LÄNGRE TROR JAG! Im so happy haha.
Förövrigt så har jag lärt en massa människor i skolan lite svenska, det är ärligt talat riktigt svårt att hålla sig för skratt! En sak som dom verkligen inte lyckas lära sig är hur man uttalar mitt namn "på svenska", varje gång någon säger det låter det som om dom kväver sig själva haha. Det är lite svårt att förklara med om jag får tillfälle så ska jag filma det, lovar!


Innan powder puff matchen! AB, Bella och Haley


Innan första matchen, laget


Några tjejer från laget:)


En riktigt härlig höstbild som vi tog efter kyrkan i söndags, det trädet är så himla fint!

Nu ska jag hoppa in i duschen, mer updates kommer senare!

btw, pratade precis med emma om en sak OCH JAG ÄR SÅ SJUKT HAPPY FÖR DIG!!!! haha you know what i mean.. ;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHHAHAHHA freddis du är för rolig, men jag är också rätt glad måste jag säga :D heheh!

2009-11-15 @ 20:04:49
URL: http://emma-usa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0