wednesday

Hejhej!
Idag har varit en tråkig dag, gick dom två första perioderna men sedan mådde jag så illa och hade en sån huvudvärk att jag var tvungen att ringa min värdmamma som kom och hämtade mig. När jag kom hem gick jag och la mig och sov till typ halv fyra.. Ville jättegärna gå till träningen eftersom vi skulle möta killarnas junior- varsitylag men Donna ville inte låta mig, kan i och för sig förstå henne, det var nog dessutom lika bra eftersom att jag inte mådde speciellt bra.

I alla fall, nu har jag lite bilder från powder puff-matchen som jag tänkte lägga upp, får lägga upp dom lite peu en peu allteftersom andra människor lägger upp dom.


Laget!


Haley och jag


Några av tjejerna från laget

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig! Ketoner?

2009-11-05 @ 08:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0