Gulf Shores!

Hejhej!
Tänkte berätta lite om hur jag hade det i Gulf Shores, bättre sent än aldrig! Right? Har även en tråkig sak att berätta, JAG ÄR GROUNDED! Det suuuuuger.. Vet inte hur länge, och det är en alldelles för lång och komplicerad historia för att skriva här haha.

I alla fall, det var riktigt skönt med semester. Vad som inte var lika roligt var resan dit som tog typ tio timmar, och dessutom var det tornado-warnings så jag var LIVRÄDD! Till och med min värdmamma var orolig, men som tur var körde vi förbi ovädret, och jag tror inte att det någonsin skapades en tornado.


Jag och den koreanska tjejen, Mi Jin (inte på semestern, den här bilden tog jag på min Web Page Design)


Cass och Tori utanför en souvenir-shop, i en haj haha


Jag och Tori


Utsikten från balkongen, underbart!


Utsikt åt andra hållet


Jag beställde en sallad på en restaurant som vi var på, och blev shockad när jag såg sizen på den, den var ENORM!

Ikväll var vi på ett ställe som heter Cedar Hill, på the walking trail, tror jag att det hette. Det var en slags runda som man skulle gå, och så var det personer som försökte skrämma en, och dom lyckades rätt bra måste jag erkänna! Det var min värdfamilj plus Chris's kompis, och dom hade rätt roligt åt mig, jag skrek åt minsta lilla sak och ljud och var bokstavligt talat livrädd haha. Har aldrig känt mig så lättad som jag kände mig när rundan var över!

Haha, vaknade även upp imorse klockan åtta av att Tori kom in och väckte mig och Bella, och sa att vi skulle titta ut genom fönstret. När jag gjorde det hade vi TOALETTPAPPER i hela våran trädgård, i hela träden, det var verkligen överallt. Så jag och Bella var tvungna att ta ner allt, men vi lyckades inte riktigt ta ner allt eftersom det mesta av det satt högt upp i träden, eftersom det var våra kompisar som hade gjort det, även fast vi bara kände en av killarna som hade gjort det, men eftersom det var samma kille som vi hade spenderat kvällen med tyckte min värdpappa att vi skulle ta ner det. Fattade inte riktigt varför, men antar att det var del av mitt punishment.. Det här är säkert jätterörigt och ni fattar säkert ingenting, men jag kan bara säga att det är komplicerat haha.

Nu är jag riktigt uttråkad, så ska nog gå och sova tror jag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0