last homegame!

Hejhej!
Kom hem för en kort stund sedan, har haft en riktigt trevlig kväll ikväll! Var på den sista hemma-fotbollsmatchen så det var lite sorligt, men som sagt väldigt trevligt. Däremot var det SJUKT KALLT! Hade linne, kofta, jacka och sjal och höll på att frysa ihjäl kändes det som, inte bra inte.. Men just nu sitter jag ihopkrupen i min supermysiga och sköna säng och äter en donut haha (jag har ju faktiskt tränat idag!).
Som jag nämde har jag ju tränat idag, och både igår och idag var det riktigt kallt och småregnigt, så det var en enda stor lerpöl som vi spelade i haha. Igår när jag kom hem var jag seriöst täckt med lera, idag var det dock inte lika farligt men fortfarande kallt och äckligt.

Imorgon ska jag antingen på ett foreignerparty/välkomstfest hos en kille vars värdbror kommer hem, eller så ska jag på ett haunted house med min värdfamilj, har inte riktigt bestämt mig ännu. Tror och hoppas på att det blir det första alternativet eftersom haunted-houset (där jag har sett bilder ifrån, INTE ROLIGT!) är riktigt riktigt läskigt och när jag såg bilder på "monstrena" höll jag bokstavligen på att dö, så rädd blev jag!
Ska även kanske klippa mig nu i helgen eftersom mitt hår har blivit så himla slitet, och i sånna fall är det Bellas hostmom som ska göra det, hon jobbar på en salong så det är gratis och bra haha!

Men nu ska jag gå, Tori ropar på mig!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Barbro

Du måste köpa varma skor så du inte fryser

2009-10-24 @ 14:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0