schoool!

Hejhej!
Sitter i skolan nu, har web page design och ar redan klar med min uppgift, eller har varit det ett tag men var tvungen att gora governmentlaxan haha. I alla fall, sa nu har jag 8 minuter pa mig tills klockan ringer och jag maste springa till nasta lektion.
Nar jag kommer hem idag ska jag forsoka skriva ett inlagg om min semester i Gulf Shores som jag var pa nu under fall break och aven lagga upp lite bilder som jag tog. Riktigt skont var det, men brun har jag inte blivit:( haha och mamma kommer nog fa en liten shock nar hon tittar pa mitt konto, for shoppingen var riktigt bra! Och allt jag kopte behovde jag faktiskt! Nastan.. ;)
Forovrigt ar allt jattebra, lite synd att lovet gick sa fort och att jag redan ar tillbaka i skolan, men man kan ju se det positiva pa det, det ar bara tva dagar kvar till nasta helg, wohooooo! Och helgen efter det ar det ju Halloween, ska bli riktigt roligt. Bellas vardforaldrar ska ha en halloweenfest pa lordagen, och pa fredagen ska formodligen jag och Tori in till Memphis och ga i nagot slags "haunted house" tillsammans med en del andra manniskor.

Annars sa har jag pratat en del med Emma om att hon ska komma hit en helg, och igar pratade jag aven med Jennifer om hon skulle hanga pa, det skulle vara sa sjuukt roligt om dom kommer hit! Ar taggad till tusen redan haha..

Jaja, nu maste jag logga ut fran datorn, hors kanske senare ikvall!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anna

så inga planer på att komma hit till wa`?? :D



<3

2009-10-15 @ 02:42:09
URL: http://annaarhelm.blogg.se/
Postat av: Christina

och när ska vi prata då, VA? det var skitlänge sen nu :(

2009-10-15 @ 09:35:21
Postat av: barbro

tycker som Christina :(

2009-10-15 @ 15:32:13
Postat av: Kerstin

Haunted house?? http://sv.wikipedia.org/wiki/Urban_exploration

2009-10-16 @ 09:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0