soccer!

Hejhej!
Kom rätt nyligen hem från fotbollsträningen, är helt slut! Träningarna började i måndags, och efter den hade jag även powderpuff-träning, träningsvärken dagen efter var inte rolig kan jag ju säga.
Laget här är.. inte så bra, haha. Vi har väldigt många som i princip aldrig har spelat förut, eller vi har en startelva som är helt okej antar jag, men det är resten som inte är så superbra haha. Träningarna här är dessutom sjuuukt jobbiga! Vi börjar varje träning med att springa i typ en halvtimme (vi har två timmars träning), sen igår var vi tvungna att göra 100 sit-ups där man hade en partner som kastade en boll som man var tvungen att ta emot, det är rätt svårt att förklara men jaja!

Förövrigt så har vi fått ännu mer toalettpapper i trädgården! Det var dock bara i ett träd så det var inte så farligt trots allt, den här gånger vet jag däremot inte vem som gjorde det..
Haha gjorde även världens tabbe idag! Vet inte om jag har sagt det, men mobiltelefoner är strängt förbjudna i min skola, kommer dom på dig med en tar dom den i tio dagar, eller så får man sitta i ICS (eller ISS, vet inte riktigt vad det heter haha). I alla fall, jag smsade med en kompis imorse, och när jag var mitt i skolan på väg till commons area (där alla samlas på morgonen innan skolan börjar) så inser jag att jag fortfarande håller mobilen i handen!! Och jag hade dessutom passerat flera lärare, haha! Vet inte om dom såg det och bara ignorerade det eller vad dom nu gjorde, men jag stoppade kvickt ner den i väskan.

Nu på fredag är det den sista hemmamatchen i fotboll, lite sorligt är det faktiskt! Tycker att det är himla trevligt när alla har en sådan school spirit och man träffar massa människor, men antar att jag kommer vara upptagen med soccer.

Nu måste jag kila, hörs senare!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0