två månader!

Hejhej!
Insåg precis att jag har varit här i två månader nu, helt otroligt hur snabbt tiden går!
Tog ledigt från skoan idag, i och för sig var jag sjuk igår då jag spydde en gång (!!!!) usch, det var gross. Var hemma hos Bella efter skolan och hann vara där i typ tio minuter innan det hände, så dom skjutsade mig hem och jag gick och la mig och sov i några timmar, det var skönt i alla fall! Hoppas bara att det inte är swineflu på g haha, men det tror jag inte eftersom jag mår primaballerina nu! I och för sig är Tori sjuk nu också, hon spydde också igår så jag hoppas att det inte är något allvarligt. Hade kunnat gå till skolan idag, men hade ett jättestort engelskaprov som jag inte hade pluggat till, och imorgon fredag har jag även ett jättestort kemiprov (där jag måste lära mig 50 formler! Alltså typ vatten = H20, fast mycket svårare!) som jag inte heller har pluggat på.. Så tänkte att jag kunde ta en hemmadag idag och ta det lugnt och plugga lite:)

Nu ska jag gå och äta lite haha, hoppas alla där hemma har det bra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

SLAAAAACKER DU AR FREDDIS!!!! INTE OKEEEJ ;D

2009-10-02 @ 15:00:47
URL: http://emma-usa.blogspot.com
Postat av: Fredrika

im noooooooot!:O slacker ar det minsta jag ar haha

2009-10-03 @ 06:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0