two days left!

Hejhej!
Idag har varit en dålig dag, eller vänta, hela den här veckan har varit en dålig vecka! Det är därför jag inte har uppdaterat på ett tag..
Vi har haft så sjukt många prov den här veckan, det är det värsta jag någonsin har varit med om haha. Och jag tyckte det var jobbigt innan! Imorgon till exempel, jag har geometriprov (jag fattar nada av vad vi håller på med, men jag frågade läraren idag och hon sa att om jag failar det gör det inget eftersom jag har gjort så bra ifrån mig på dom andra:D), geometri notebookcheck, governmentprov (fattar inget där heller haha), en engelskauppsats som ska vara inlämnad, kemiläxa, jag måste göra en sock puppet till engelskan eftersom vi håller på med ett projekt där dessutom, och spanskaläxa. JIPPIE! Anledningen varför vi har så mycket den här veckan är eftersom det är slutet på the nine weeks, så lärarna vill ha så många "test grades" som möjligt så att man kan få ett rättvist betyg.

Vad som driver mig just nu är faktumet att OM TVÅ DAGAR ÅKER JAG TILL GULF SHORES MED MIN VÄRDFAMILJ! Eller det är jag, Tori, Donna, Chris och Chris' kompis, det ska bli så himla skönt med semester! Åker på fredag, och kommer hem på tisdag, det är under fall break vi åker:)


I den här byggnaden ligger lägenheten vi ska bo i!


Utsikten från våran lägenhet!

Nu kanske ni förstår varför jag är så excited! Det är dessutom tydligen jättebra shopping där, så jag kommer inte komma tillbaka tomhänt inte! Min värdfamilj har varit på semester där väldigt många gånger innan, så dom känner till stället riktigt bra och de har redan bestämt vilka restauranter vi ska gå till och allt.

Anledningen till varför jag inte har laddat upp bilder är för att förtillfället är jag inte hundra på exakt vart min kamera är, men det måste jag se till att komma på innan vi åker. Åker gör vi förresten efter third period på fredag, så Donna ska komma till skolan och checka ut oss! (skönt att slippa skolan lite också, haha)

Nejmen nu måste jag försöka sätta igång att plugga så att det inte blir som alla andra kvällar den här veckan, att jag sitter uppe till runt tolv på kvällen..

PUSS


Kommentarer
Postat av: barbro

Underbart! Avundsjuk!

2009-10-08 @ 09:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0