homecoming

Hejhej!
Idag har det hant mycket, jag har:
1. lart mig skriva mitt namn pa koreanska (ar det sa man sager? haha) och aven hur man sager hej och what's up, kanner mig riktigt duktig! Mi Jin (tjejen som larde mig det, hon ar fran Korea) skrattade i och for sig extremt mycket sa vet inte riktigt hur det var med mitt uttal haha.. Jag kanner mig i alla fall stolt! Skulle kunna skriva det om jag bara hade en aning om hur det stavas, men det har jag inte.

2. Gatt runt och kant mig extremt ful. Eftersom vi har Homecoming idag har vi haft speciella klad-dagar den har veckan. I mandags var det college-dag, man skulle ha pa sig en collegetroja och visa sin college-spirit. I tisdag var det multi color day, alltsa att man skulle ha massa fargglada klader och saker. I onsdags var det pyjama day, sjukt skont! Gick runt i pyjamas hela dagen haha. Igar var det nerd-day, man skulle kla sig som en nord, var riktigt roligt att se alla! Idag var det i alla fall "dress-up day", alltsa att man skulle kla sig fint.
Jag skulle lana en fin troja fran Bella, den danska utbytesstudenten, sa jag slangde bara pa mig en troja, tankte inte ens pa vilken. Nar jag kommer dit i alla fall sa visar det sig att trojan jag skulle ha lanat var trasig, och hon hade skickat ett sms till mig som jag inte hade sett, dar hon skrev att den var trasig. Klant som jag ar hade jag inte markt det, sa jag gick runt i jeans och en piketroja (ja, jag har piketrojor pa mig nu for tiden.. och jag skams, ja.) medan alla andra gick runt i klanningar och hogklackat! Killarna hade till och med kostymer pa sig, fattar ni da hur ful jag kande mig!? Inte roligt.

3. Klivit i en stor hog med lera, pa vag till bilen fran gympasalen efter att vi hade haft pep-rally (som for ovrigt var riktigt riktigt bra idag!). Gick och pratade med en kompis och gick i graset, och ratt som det var, var en av min fot tackt med lera! Hela skon ar numera brun, haha. Det har regnat hela veckan, trist nog.

4. Failat mitt forsta prov, tror jag i alla fall. Det var i U.S. Government, och jag hade knappt pluggat alls sa jag far val skylla mig sjalv antar jag! Men har jag lite tur sa kanske jag klarade det i alla fall:)

Ikvall ska vi pa skolans fotbollsmatch, jag och Bella. Eftersom det ar homecoming-match ar det sjukt mycket folk som kommer, sa det ska bli roligt! Ska aven sova hos Bella sa det kommer nog bli en trevlig kvall.
Imorgon ska en hel dros med manniskor ga pa "midnight bowling", det borjar runt 11 pa kvallen och slutar typ 2 pa natten tror jag, ska aven kanske ga pa paintballing med min vardbror pa dagen:)

Sitter inte vid min dator nu som ni kanske marker eftersom jag inte har aao, och kan darfor inte ladda upp bilderna.
Pappa, om du laser det har sa funkar inte min webcam pa min dator heller, eller tror inte det i alla fall. Pratade med asa&anna har om dagen och da var den helt svart:/ men vi pratar val pa sondag sa vi kan ju prata om det da.

Maste ga och fixa mig nu, Chris ska skjutsa mig till Bella om ett tag sa det borjar bli lite bradis!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0