labour day

Hejhej!
Vet att det har blivit lite dåligt med bilder här på bloggen, men det ska det bli ändring på! Ska från och med nu ta med mig kameran överallt och dokumentera allt, för just nu har jag bara en himla massa bilder på Tori haha.

I alla fall, mycket har hänt sedan jag skrev sist. Förra veckans prov gick faktiskt förvånansvärt bra, tror jag i alla fall haha. Det kändes i alla fall bra, så:)
I fredags skulle min värdsyster på en fest i ett område ungefär en timme från Senatobia, där jag bor. Jag valde att inte följa med eftersom samma kille som skulle ha festen hade en fest helgen innan som blev busted av polisen, så jag ville inte ta den risken. Jag, min värdmamma Donna och min värdpappa William gick istället ut och åt, det var riktigt trevligt! Vi kom i alla fall in på att Tori skulle sova hos sin kompis (Tori hade ljugit för sina föräldrar och sagt att hon skulle en annanstans i Senatobia) och då säger William "jag hoppas att hon är där hon säger för annars kommer vi få reda på det". Detta tyckte jag var lite konstigt och kom sedan på att min värdpappa hade hotat med att sätta en GPS på hennes bil några dagar innan.
När vi kom hem från restaurangen sätter sig William vid datorn och öppnar ett program som visar en karta och en röd linje med en plupp. Donna kommer över och de börjar diskutera något väldigt lågt, de tror inte att jag ser eller hör vad de säger men jag hör att Donna säger att hon ska ringa Tori, eftersom hon sett att hon inte var där hon sa att hon skulle vara. Jag bokstavligen springer in på mitt rum, ringer Tori och säger att de har satt en GPS på hennes bil, hon typ freakar ur och springer ut till bilen och börjar köra hem haha.
Slutade i alla fall med att hon kom på en bra lögn och när hon kom hem var hon extremt tacksam för att jag hade ringt henne haha. Däremot fattade typ Donna att jag ringde Tori, men hon sa inget så det är lugnt.
    Så i alla fall, nu har vi en gps på hennes bil och kan typ inte åka någonstans, får alltid ringa människor som måste hämta oss när vi ska till ställen som mina värdföräldrar inte vet, det är sjukt jobbigt! Det har också att göra med att min värdsyster använder sin bil hela tiden och måste typ tanka två gånger i veckan.

Hade även en liten incident igår, lördag, som inte var så rolig. Trodde en liten stund att jag skulle få åka hem, även fast det egentligen inte var något speciellt allvarligt. Låt oss bara säga såhär, polisen var inblandad och jag befann mig på ett ställe som jag inte borde ha befunnit mig på, haha!

Annars rullar allt på som vanligt, äter en himla massa och tränar nada. Däremot ska jag faktiskt köpa en våg i veckan så att jag kan se konsekvensen av allt ätande haha, skulle dessutom börja "äta nyttigt" idag men det slutade med att Donna gjorde en äppelpaj som såg deliciös ut, så det gick inte så bra!
Var även ledig idag eftersom det är Labour Day, vet inte vad det innebär och inte min värdfamilj heller, men vad spelar det för roll när man får vara ledig från skolan:D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0