pictures

Hejhej!
Nu har jag äntligen tagit mig samman och laddat in mina bilder i datorn så att jag kan lägga upp dom här!
Livet rullar på som vanligt, har börjat överanvända min hand sanitizer eftersom vi har flera fall av swineflu i min skola, uschusch.. Dom har satt upp behållare med hand sanitizer i varje klassrum så att man kan ta, och jag använder det flitigt haha!
   Jag och Bella signade även upp för powder puff-laget i min skola idag:D Det är typ amerikansk fotboll - fast för tjejer, och killarna är cheerleaders, ska bli riktigt roligt! Vet inte riktigt hur reglerna är och så, inte heller när matcherna eller träningarna är, men det löser sig senare.
Min värdsyster har även blivit grounded igen haha, hon smög ut i fredags natt och blev påkommen! Måste säga att hon inte är den smidigaste..
Skolan flyter också på som vanligt, är faktiskt väldigt stolt över det jag presterar, det är i princip bättre än i sverige haha! Åkte också till fotbollsplanen här i närheten i lördags med Tori och Bella och spelade lite fotboll, kände mig riktigt ur form men skönt att i alla fall ha fått känna lite på bollen innan träningarna börjar.

Här kommer i alla fall lite bilder!


städade Toris bil för några helger sedan, det var inte mysigt kan jag säga haha!



foreignerparty för några helger sedan, Tori, jag och Bella



min värdpappa - William



några av foreignersen (?) haha



nästan alla foreigners


caaaaaake! haha



Tori, Michael och Shana :)



pep rally!



Bella på homecoming-matchen

jag och Bella, haha



- och igen!

Det var allt för mig den här gången, måste plugga nu!

PUSS


Kommentarer
Postat av: barbro

Kul med foton, hoppas att få se ett av dig i Powder Puff utstyrsel ;-)

2009-09-30 @ 16:17:51
Postat av: Fredrika

Haha ja jag tog mig äntlugen tid till det! Haha det kommer säkert, fast vet fortfarande inte när träningarna är eller någonting:P men vi pratas i helgen, skype? <3

2009-10-01 @ 04:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0