söndag

Hejhej!
Just nu sitter jag i Toris rum och tittar på Dirty Dancing, det är så sjukt sorgligt att Patrick Swayze har dött! Älskar filmen, dock var det riktigt länge sen jag såg den nu.
Den här helgen har varit välidgt trevlig, sov ju hos Bella i fredags och igår, söndag, sov hon hos mig eftersom vi var på midnight-bowling och vi kom inte hem förrens runt halv två.
Det var riktigt länge sen jag bowlande så var lite nervös i början, men det gick faktiskt helt okej! Gjorde tre strikar så är stolt hihi:)

Igår fick jag även köra en killes bil här! Det var sjukt roligt med lite läskigt eftersom det är den andra gången jag kör med automatväxel. Mina värdföräldrar vet även inte om det dock haha! Det var jag, Tori, Bella, Kasey och Donald (han som ägde bilen) som körde och Tori var sjukt nervös och började skrika på mig vilket gjorde mig nervös, så det var inte min bästa körning direkt men riktigt roligt i alla fall, haha!

Idag var jag, Bella, Tori, Kasey och Alex (en utbytesstudent från Tyskland) och åt på vårat stammisställe El Charro, har ätit där två gånger bara den här veckan haha. Men det är sjukt gott! Sedan har jag i princip bara chillat hela dagen, såg Twilight också, älskar den filmen (ännu mer än Dirty Dancing haha), började i och för sig tänka en hel den på min älskade syster Christina eftersom vi båda delar våran kärlek för både filmen och böckerna! SAKNAR DIG SYSTER! <3

Har för övrigt även köpt en våg idag (!!!), kommer inte riktigt ihåg hur mycket jag vägde innan jag kom hit, men antingen har jag inte gått upp något alls, eller två kilo, d.v.s. fyra pounds haha.. Hade i och för sig förväntat mig att jag hade gått upp typ fem-sex kilo men icke! Känns i alla fall skönt att det inte är alltför långt kvar tills fotbollssäsongen börjar, den börjar den 19e oktober och börjar känner att jag vill röra på mig.

Men nu är reklamen slut så nu ska jag fortsätta titta på filmen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer bilder på bloggen!!!!

2009-09-21 @ 14:39:56
Postat av: barbro

Vi vill se mer bilder på bloggen!!!

2009-09-21 @ 14:41:26
Postat av: Christina

awwh, sötis. synd att vi inte kan se nya filmen tillsammans! (mindre än 2 månader kvar nu, yeey!!!) fast den kanske kommer tidigare till sig?

puss och kram :)

2009-09-23 @ 23:43:07
Postat av: Christina

*dig

2009-09-23 @ 23:43:49
Postat av: Fredrika

Filmen kommer ut samtidigt här, det suger! jag som ville se den innan dig och reta dig, buhu:(



bilder kommer mami, håll ut! <3

2009-09-24 @ 03:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0