web page design

Hejhej!
Sitter i datasalen nu och har Web Page Design, ar redan klar med min uppgift sa nu sitter jag bara och chillar.

Glomde att beratta att forra veckan blev jag och de andra utbytesstudenterna intervjuade och fotade av skolans tidning. Visste inte om det utan fick reda pa det forsta perioden, och jag kan ju saga sa har, jag hoppas att ingen laser skoltidningen! Ser halvsovande ut pa bilder (vilket jag i och for sig var) och hade ingen aning om vad jag skulle svara pa fragorna haha, men imorgon kommer den ut och da far jag se resultatet!:)

I lordags hade min vardfamilj en fest for alla utbytesstudenter i omradet, i borjan skulle det komma 45 personer varav 18 utbytesstudenter men eftersom en del var sjuka eller borta pa annat kom det ungefar bara 30 personer. Det var mycket trevligt, en av Toris kompisar var dar ocksa, och pa kvallen var jag, Tori, Shana (Toris kompis) och Bella (en tjej fran Danmark) hos en kompis och det var valdigt roligt! Nagot som inte var lika roligt var att pa vagen hem fastnade vi i ett dike haha. Vi var tvungna att vanda namligen, och det var en jattesmal vag sa nar Shana skulle backa fastnade vi med baken i leran (det hade regnat lite under dagen). Forst forsokte Tori ga ut och putta bilen medan Shana forsokte kora, men det gick inte. Det var ungefar tio minuter tills vi skulle vara hemma och det var en tjugominuters-fard hem, sa vi borjade bli lite nervosa. Men da gick jag och Bella ut och puttade, och da lyckades vi komma ut pa vagen igen!:D vi utbytesstudenter ar himla bra alltsa, haha..

I sondags var jag och at lunch med samma manniskor, dom sov namligen hos oss. Vi at mexikanskt och det var valdigt gott maste jag saga!

Var ute och gick en laaaang promenad med Tori igar ocksa, bara for att kolla omradet lite eftersom jag vill borja ga ut och springa i omradet (har sprungit runt en fotbollsplan tidigare) men inte hittar, sa nu har jag en bra runda som jag kan springa. Har dock annu inte inforskaffat en vag, men det star forst pa min lista!

Har aven tagit massa bilder nu i helgen som jag ska lagga upp har nar jag kommer hem idag, forhoppningsvis efter jag har varit ute och sprungit haha;) far se hur det blir med det, men efter att jag har kopt en vag kommer jag sakert att vilja ga ut och springa, sakert sluta ata ocksa..

Men nu maste jag ga for strax slutar min lektion.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Barbro

Skickar du en tidning så vi får se den :-)

2009-09-16 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0