amazing

Hejhej!
Sorry för den dåliga uppdateringen, det har bara varit så mycket som har hänt att det skulle ta evigheter att skliva allt, och jag är alldelles för lat för det haha! Men snart kommer det ett inlägg om Florida (som var Spring Break, och det var typ en månad sen, i know haha) och ett om the prom, lite mer detaljerat:) så om ni bara har lite tålamod så kommer det snart, förhoppningsvis haha..

Just nu sitter i alla fall jag och Bella utomhus på the porch i shorts och linne, och jag svettas som jag vet inte vad! Men i love it anyways! Det är typ lika varm som dom varmaste dagarna i Sverige, helt crazy. Vi kom hem för typ en timme sen från Morgan, där vi sov över. Vi hade en bonfire igår vid hennes hus med en del människor, mycket trevligt!:) Hennes lillasyster som är typ 14 hade födelsedagskalas (haha) så det var fullt med massa människor verkligen ÖVERALLT, no joke. I fredags åkte jag till Southaven med Bella, AB, Jordan, Christian, Corey, Tommy och Sam och åt på Buffalo Wild Wings, fast jag och Bella åt inget eftersom vi hade ätit hemma innan haha. Det roliga var att vi träffade på två lärare där, dom satt typ bredvid vårat bord och var där separat. Men en av dom var min favoritlärare, Ms. Walker, så det var mycket trevlgt.


fina blommor som jag fick av "Moma, Popa, and Christian" på min födelsedag! Haha dom hade stavat Christina fel hihi.


jag och Bella innan the prom. :)

Well, nu ska jag gå in för det är så varmt här att jag håller på att bränna rumpan av mig!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Barbro

väntar ivrigt :-D

2010-04-15 @ 08:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0