saturday (plus lite sunday)

Hejhej!
Nu har jag ju varit grounded i en vecka, men i lördags åkte jag, Bella och Steph till Sardis Lake och chillaxade (haha) under dagen, nice nice! When vi kom hem så gjorde vi oss i ordning och efter det kom Drew and Chris och hämtade upp oss, sedan åkte vi till Sonic, love it!, där jag tar det jag alltid tar; Strawberry sprite zero with no ice and extra strawberries, it's AWESOME! haha. Efter det chillade vi bara lite, och efter det droppade dom av oss hos AB där Christian, Sam, and JB var, så tittade vi lite på film och sedan sov vi där:) på morgonen gick vi till AB's church och umgicks med henne lite, hennes katt har även fått kittens som var urgölliga, och en är named efter mig hihi, dom är sååååå söta! Fick liksom plats i handen:)
Igår var typ the first day in forever som jag var tvungen att göra skolarbete hemma, hehe, var tvungen att skriva en 5 paragraph essay om en bok vi har läst, och jag höll på att DÖ! haha, jag försöker bara föreställa mig hur det kommer bli när jag måste komma hem till den svenska skolan, hehe jag är KÖRD!
Fick även en liten överraskning i söndags, en påsktårta från mamma, tack:) den delade jag med mig av och det uppskatades haha.

Här kommer i alla fall lite bilder från the lake and the church :)


jag och Steph, haha kolla färgen på vattnet? det är så vi göre i mississippi! lol


jag och Bella


AB, Bella and jag after church


again


och igen haha


me and the sötaste Freddy! hihi:)

Men nu ska jag kila,

PUSS


Kommentarer
Postat av: Barbro

Kul att se att du använder din julklapp :-)

2010-04-21 @ 08:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0