wednesday = church time

Hejhej!
Tänkte bara skriva ett litet kort inlägg, det var ju ett tag sen. Det har blivit som en liten tradition att jag, Bella, och Drew går till kyrkan varje onsdag tillsammans, det är faktiskt riktigt trevligt. Kyrkan är inte som en vanlig tråkig kyrka, den är för ungdomar och vi har en massa kompisar som går där, så:)

Sen fick vi en progress report igen, fast det var ett tag sen. Men eftersom jag fick alla A tänkte jag lägga upp den här haha:)

Personal Finance - 97
Geometry - 97
Web Page Design 2 - 100
English 3 - 99
Spanish 1 - 98

Igår fick jag även en lapp i skolan där det står att jag ska få ett academic award för någonting, fast jag har ingen aning om varför och kommer inte få reda på det försen May 4, då själva "cermonin", eller vad man nu kallar det, är.
Haha den här veckan är det även en massa state tests som håller på, fast jag behöver inte ta dom så det är skönt! Men i engelskan har vi hållt på att förbereda oss inför the history one, och häromdagen fick jag sitta inför hela klassen och läsa en massa fråg-liknande frågor, eller mer som statements, och så skulle klassen gissa vad det var det handlade om, det är lite svårt att förklara men jaja! Och jag sög så jävla hårt på det, haha, kunde inte uttala hälften av orden och ingen fattade typ vad jag sa. Eller dom flesta, men det var några som kom upp till mig efter och sa att dom inte fattade haha. oh well :)
Nu blev det mycket snack om skolan känner jag här!

Förra fredagen hade vi värsta tornadostormen här, eller tornadon kom inte in i själva Senatobia tror jag, mer än i utkanten, men fortfarande! Jag var med Bella, Morgan and Drew, och så ringde våran värdpappa och sa att vi var tvugna att skynda oss hem, då stormade det bara ute. Men när vi kom hem blev det värre och värre, och elektriciteten försvann och det blåste somfan ute, och blixtrade  och grejer. Hela får gata hade ingen ström, och det var bara jag, Steph, John, Bella, Morgan and Drew hemma, eftersom båda mina värdföräldrar jobbade. Min värdmamma ringde och sa att vi var tvungna att lägga oss i hallen med madrasser och grejer, så det gjorde vi. Våran hall är skitliten, och med sex pers var det ruskigt trångt och varmt, och vi satt på madrasser och kuddar, hade kuddar överallt omkring oss, och madrasser på huvudet också. Kan ni tänka er hettan eller!? Haha. Blev faktiskt lite smårädd där ett tag, men efter typ 45 minuter eller en timme så lugnade det sig, så:)
Här är det i alla fall lite bilder som vi tog med Bellas kamera.


vi hade en gammaldas lampa som vi fick använda för att kunna see något!


typ såhär såg det ut där vi satt, men sen var vi tvungna att hämta fler kuddar och hade madrasser på huvudet haha. Och så ser man lilla söta Melanie på bilden också, hihi:)

Hade tänkt lägga upp lite fler bilder, men nu måste jag rusa och börja göra mig i ordning.
Love y'all!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0