february 22, 2010

Hejhej!
Det var ju ett tag sedan nu, men den här helgen har det varit så sjukt underbart väder så jag har spenderat varenda sekund jag har kunnat utomhus! Typ den senaste veckan har jag, Bella, och John gått till baseball fältet som ligger typ fem minuter härifrån och spelat fotboll och baseball. Jag har lärt mig mycket nya saker, som att aldrig försöka sparka ut en baseball (som målvakten gör i fotboll) för det gör ONT och man får blåmärken på foten haha. Dessutom, försök inte fånga en flygande baseball med handen där du inte har handske, det gör ont också!!
Nu i helgen har Morgan sovit här, i fredags var vi ett gäng på Taco Bell, och sen åkte vi runt lite och efter ett tag mötte vi upp lite fler människor och bara umgicks, det var trevligt:) Lördag åkte jag, Bella, Morgan och John till tennisbanan och spelade lite tennis. Vi kunde vara utomhus i bara shorts och t-shirt och det var varmt! Det var säkert runt 20 grader, helt underbart! Samma sak var det söndag, förutom att det började ösregna medan vi var och spelade fotboll, och efter det blev det kallt igen:(

Skolan rullar på som vanligt också, fast har inte Drivers Ed. längre, först bytte jag till Study Hall och hade det i typ två dagar, men sen blev det så tråkigt så då bytte jag till Personal Finance istället, det kräver lite arbete men är fortfarande bättre:)

För övrigt är det typ tre veckor tills jag åker till Florida! Förhoppningsvis kommer jag kunna träffa Emma där också eftersom hon ska vara på samma ställe samtidigt:D Jag hoppas!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Barbro

Avundsjuk

2010-02-23 @ 10:17:11
Postat av: Emma

jag hoppas också att vi kan träffas!!!! du måste försöka få koll på erat schema så kan jag snacka med min värdfamilj för min värdmamma vill träffa dig :)

2010-02-24 @ 05:56:39
URL: http://emma-usa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0