friday, i love you!

Hey y'all!
Den här veckan har varit mycket händelserik, både positiva och inte så positiva saker har hänt. Känner att jag ska börja med de inte så positiva sakerna. I tisdags (tror jag att det var) så dog en av coacherna på skolan i en bilolycka, han var både baseball coach och cross country coach. Själv har jag aldrig träffat människan, vad jag kommer ihåg i alla fall. De senaste två dagarna har i alla fall varit lite deprimerande i skolan, många människor har varit rätt nere, och vi har burit vissa färger för att hedra honom. Imorgon kommer typ halva skolan vara borta, eftersom det är hans begravning, så det kommer kännas lite konstigt.
Den andra inte så bra saken är att jag failade mitt andra test haha, fick ju 57 på ett engelskatest innan (fast det fick i och för sig alla göra om eftersom alla gjorde så sjukt dåligt ifrån sig) och här i veckan fick jag tillbaka mitt geometriprov som jag fick 68 på haha. Det är lite roligt eftersom geometri är så sjukt lätt! Men jag antar att det är eftersom jag har sovit mig igenom lektionerna de senaste två veckorna, hehe.. Men min lärare sa i alla fall innan hon delade ut proven att det här måste ha varit ett konstigt prov eftersom alla som vanligtvis får bra betyg på prov fick skitdåligt och tvärtom, och så tittade hon rakt på mig när hon sa det haha. Jaja!

En rolig sak är att jag har börjat spela tennis! Eller börjat och börjat, jag och Bella har varit och spelat typ tre gånger, och idag köpte jag mitt egna racket:) Vi åkte till fältet idag, och så träffade vi på en massa människor där som vi spelade lite med, och efter det spelade vi lite baseball med dom också! Det var riktigt roligt eftersom dom spelar på riktigt i skolans lag, och dom tyckte att jag var riktigt bra:) då blev jag stolt! Haha, en kille undrade också varför jag inte spelade i skolans softball-lag, hade velat göra det! Tyvärr var jag ute försent dock eftersom de hade tränat under hela våran fotbollssäsong:/
Och imorgon är det freeeedag! Hela den här veckan har gått så läskigt fort, typ FÖR fort!!


jag och Bella på baseball-fältet förra helgen när det var varmt ute! Dock inte en av de varmaste dagarna;)


gammal bild från Steph's birthday den 3 februari när vi hade vispgräddskrig på Rio Lindo!


goofy bild på mig och Bella när vi leker med våra nya tennisrackets hihi (eller Bellas är några dagar gammalt, men typ samma sak!)

Jaja, nu ska jag i alla fall gå och sussa, klockan är bara typ elva men är jättetrött! Ojj, nu kom jag precis på att jag har en artikelsummering att göra tills imorgon på three paragraphs.. sucks for me, får väl göra den på lektionen eller nåt antar jag:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0