kortklippt!

Hejhej!
Haha jag glömde skriva i förra inlägget att i veckan så klippte Bella mitt hår! Det var lite av en impulsgrej, mitt hår var så sjukt slitet innan så jag tänkte bara why not liksom. Hon har typ klippt sitt eget och nån annans hår förut, men ändå kände jag lite när hon satt där med kökssaxen hur nervös jag var haha. Men det blev faktiskt väldigt bra! Det är ganska kort, eller inte jätte, men i alla fall en hel del kortare än jag hade innan:) Nuförtiden tvättar jag ju håret varje dag och plattar det också varje dag så det sliter rejält på håret.

Tänkte också lägga upp resultatet från sista progress reportsen (eller? haha) i alla fall:
Drivers Ed. - (har inget betyg där)
Geometry - 94
Web Page Design 2 - 100
English 3 - 98 (haha fråga mig inte hur detta kommer sig! innan hade jag typ 91, och typ tre dagar efter vi fick progress reports hade jag ett prov där jag fick 57, hehe, men alla fick ta om det så förhoppningsvis var det bättre efter!)
Spanish 1 - 99

and thats it! Eftersom jag är considered a senior så slutar jag skolan klockan 12.45 varje dag:D


på brandstationen, provade på någon slags andningsmaskin eller vad det nu heter!


min nya värdfamilj: Bella, Diana, Stephanie, Johnell, Steve, and me!


på Steph's födelsedag - värdfamiljen! (mitt hår är blött, inte skitigt + att jag var typ nyvaknad haha)


Steph och Bella på El Charro's, dom har en tradition där (och även på Rio Lindo) där man sjunger och ger efterätt till födelsedagsbarnet, som i detta fall var Steph, och sen kör dom upp vispgrädde i ansiktet på dom!) det är så sjuuukt roligt att se haha! När vi var på Rio Lindo på Stephs födelsedag slutade det i värsta vispgräddsfighten med hela värdfamiljen hahahaha, här var det några dagar senare och så fick hon det igen haha

Nu ska vi i alla fall till El Charro's igen tror jag för att fira min värdmamma som fyller år idag:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0