prom dress!

Hey y'all!
Idag var jag och prom dress-shoppade. Vi blev typ kvar till stängning och jag provade ungefär en miljon klänningar, hittade tre som jag verkligen gillade men den det slutade med vet jag inte riktigt om jag gillar eller ej, men Bella, Steph, och min värdmamma tyckte att det var ett lätt beslut eftersom de tyckte att den var den finaste! Men jag känner jag mig fortfarande väldigt osäker. Nämnde jag att det inte är öppet köp eller bytesrätt? Hehe. Den kostade i alla fall typ 200 dollar. Efter det åkte vi och mötte upp min värdpappa och John och åt kinesiskt, yummie!

Här är i alla fall lite bilder på min och Bellas balklänningar. Åsikter tack! I värsta fall kan jag ju kanske sälja den på e-bay eller nåt? Haha. Den vitaär i alla fall min och den grönblå-aktiga är Bellas!









PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

Den är supersöööööt freddis :D jag gillar den verkligen!

2010-02-26 @ 00:10:55
URL: http://emma-usa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0