snowday!

Hejhej!
Idag hade vi en snowday, riktigt skönt! Har dock inte gjort så mycket,  vaknade typ klockan tre hehe. Jag hoppas i alla fall på att vi har en till imorgon:)
Jag har i alla fall haft en bra helg, förutom fredagen haha. På lördagen firade vi Steph's födelsedag med lite släktingar och sådär, och på kvällen var jag och såg Dear John med en massa människor, riktigt trevligt! Sov hos Haley efter med Bella, och på söndagen chillade vi lite bara.
På Spring Break ska jag även till Florida med min utbytesstudentgrupp till Disney World, jag längtar!


jag och Bella på brandstationen haha

Okej, jag tänkte lägga upp lite mer bilder men blogg.se verkar inte vilja det så det får bara bli en bild! Kan försöka lite senare haha. Bättre än ingenting i alla fall!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Du vet vem.....

Klockan 3?

2010-02-09 @ 09:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0