1 january 2010!

Hejhej!
Nu var det ett tag sen, men jag har latat mig och utnyttjat mitt lov till fullo, och då har bloggen liksom hamnat lite på sidan..
Mitt julfirande var väldigt mysigt men samtidigt väldigt annorlunda. Hade en del hemlängtan, vilket jag har blivit varnad för är vanligt runt jul, men det kändes lite bättre efter att jag hade pratat med familjen:)
I alla fall, jag väcktes runt 9 någon gång, och typ tio minuter efter var jag i full färd med att öppna alla julklappar. Min värdmamma delade ut en julklapp i taget i en slags ordning, fast bara till oss "barn", efter oss öppnade William sina julklappar och till sist Donna. Jag blev väldigt glad för alla mina saker! Av min riktiga familj fick jag två par skor från Jimmy Choo-kollektionen och även ett armband därifrån, en BH och trosa från Sonia Rykel-kollektionen, New Moon-soundtracket, 3500 kronor, två tröjor, knäckebröd:D och en treatment-mascara! Från min värdfamilj fick jag en hoodie, en väska jag kan ha till fotbollen, ett scrapbook-kit, massa godis, ett nagelkit med ett nagellack, två "vårdande" lack, diverse nagelfilar och en t-shirt från den nagelsalong min värdmamma går till, ett presentkort på AE, på bathjunkie, två presentkort på McD (haha, vafan liksom?) och en vårdande hårprodukt. Mitt hår har blivit så sjukt slitet nu när jag plattar det varje dag:/ aja, sen gjorde jag inget speciellt resten av dagen.

Nyårsafton igår blev också väldigt annorlunda från vad jag är van vid. Min värdmamma ville inte att vi skulle vara ute på vägen, så jag kunde gå till en kompis hus, men då var jag tvungen att stanna där resten av kvällen.. Så jag var hos Morgan med hennes kompis Shelby. Vi tittade på filmer och myste, och det var faktiskt riktigt trevligt:)


mitt pepparkakshus som jag gjorde :)


jag i full färd med att öppna julklappar, haha


min värdpappa med en del av mina julklappar :)


Ikväll ska jag förmodligen spendera natten hos Haley med Bella, om jag hittar en skjuts dit det vill säga haha. Tori har nämligen redan åkt iväg någonstans, och Chris också, och min värdmamma måste stanna hemma med min värdpappa, och Haley kan inte köra eftersom hon har gips på ena benet.. haha, jag hatar att man alltid måste vara så "depending" på folk som har bil!
Jaja, ska hoppa in i duschen nu.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0