and again, monday

Hejhej!
Jag vet att det har varit dåligt med uppdaterande, men ju mer tiden går desto mer har jag att berätta, och lilla lata jag orkar inte och sitta och skriva allt haha.
men i alla fall,  jag ska ta huvudpunkterna!
1. jag bor hos bella, det är jävligt trångt eftersom vi delar rum och vi har våra små argument då och då, men jag gillare, extremt mycket! jag bor hos familjen Taylor, som inkluderar Diana (mamman) Steve (pappan), Stephanie (hon är 17, snart 18), Johnell (han är typ 19), Bella, och så jag! Vi har även en liten chihuahua som heter Melanie och är pytteliten och supersöt! Ska försöka lägga upp en bild senare, förhoppningsvis tillsammans med de andra bilderna på huset/familjen.
2. fotbollssäsongen är över. vi gick till district, men inte till playoffs.. det är så sjukt sorgligt och jag känner mig jättelost, liksom vad ska jag nu göra efter skolan? och jag som älskade mitt lag, och alla bussresor :( buhu.
3. jag ska i alla fall börja gymma! var och kollade idag, och det kommer kosta första månaden typ 120 dollar men sen bara 15 dollar i månaden:) kommer ju liksom behöva göra något medan jag är här, annars kommer det sluta illa, eller snarare värre än det redan är..

det var nog huvudpunkterna, kommer uppdatera lite då och då med saker jag kommer på och kan skriva:)
juste, mamma och pappa, jag skickade hba1c idag, skickade ett sms men  vet inte om ni fick det.


en bild på de tjejer som jag umgås med mest; Morgan, Jag, AB, Bella, Haley och Ariel

PUSS






Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra gjort! SMS fungerar inte:-( Mail går bra. Vems är jätte-bilen?

2010-01-26 @ 08:52:36
Postat av: ANna

skaffade du dig at & t?

for i sa fall kan du skcika sms men du kan inte fa sms fran sverige !!

dom kan dock ringa!!



LOVE U!

2010-01-26 @ 18:38:36
Postat av: Fredrika

Haha mamma, vadå jätte-bil?

yes anna, jag har AT&T. Jag kan ta emot sms men inte skicka, och jag kan motta samtal också :)

2010-01-28 @ 03:09:20
URL: http://fredrikajonander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0