tisdag 1/19

Hejhej!
jag har annu inget internet sa det far bli en valdigt dalig uppdatering, sorry. jag kan inte heller svara pa kommentarena har eftersom den enda hemsidan jag kan komma at har i skolan ar har dar man skriver inlaggen och inte sjalvla bloggen.
Jag har i alla fall skaffat ett nytt simkort nu! sa mamma och pappa, det kommer kosta 65 dollar per manad, men da har jag unlimited texting och calling. Vet inte om det funkar att skicka utomlands men mitt nya nummer ar 1-662-292-4227, sa prova att skicka ett sms! Dessutom, om ni inte har skickat mitt birthcertificate, sa gor det NU!!! Det ar valdigt brattom sa jag hoppas att ni har det.. En annan sak, jag behover lite bilder pa mig som bebis och barn och nar jag vaxer upp, och om jag har sa garna i fotbollsklader! och garna om dom inte ser helt bedrovliga ut.. sa jag behover dom till imorgon pa morgonen, dvs skicka ikvall innan ni gar och lagger er! kommer forhoppningsvis aka till ett stalle dar jag har internet ikvall efter matchen och forsoka fixa det dar, men glom inte!

Men nu maste jag rusa, annars kommer jag hamna efter har! Kanske kan uppdatera ikvall om jag har tid och hittar internet nagonstans..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skickat SMS - fick du det? Har du provat att skicka till mig? Pappa har scannat och mailat lite bilder hoppas dom duger ;-)

2010-01-20 @ 08:06:25
Postat av: Mamma

Pappa har scannat och mailat bilder, hoppas urvalet duger, lite kort om tid

2010-01-20 @ 09:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0