Turd!

Hejhej
Haha, ni undrar kanske över rubriken? Min nya värdbror kallar alltid mig och Bella för turd, och vi har typ alltid trott att det var ett annat ord för typ dork eller nåt. Men igår fick vi reda på att det var ett annat ord för typ.. bajs. Ehhh, najs liksom haha.
Igår var en jättetrevlig dag, först var vi i skolan (såklart, men ändå) och sen slutade vi vid 12.45, som varje dag hihi. Efter skolan gick vi och spelade basket hemma hos en kompis, eller Bella satt och tittade på och jag förwökta leka ball och som om jag kunde basket, vilket inte gick så bra haha. Det var i alla fall mycket underhållande!
På kvällen gick vi ut och åt på kinarestaurant med hela värdfamiljen och sen åkte vi och busade på en av brandstationerna. Min värdpappa och värdbror jobbar nämnligen på Senatobia Fire Rescue (eller något sånt, kommer inte riktigt ihåg vad det heter) som voluntärer, och jag och Bella blev som små barn haha. Vi tog en himla massa bilder, satt och tutade i tutan, som förövrigt gjorde det högsta ljudet jag någonsin har hört! och klättrade på brandbilar, provade utrustningar och mycket annat. :D Efter det åkte vi till salongen där min värdmamma jobbar ibland, hon fixar nämligen våra naglar, yayyyy! haha.
Idag har jag inte gjort så mycket, åkte till salongen och fixade klart mina naglar (hann inte riktigt klart igår) och sen gick jag och solade lite i solariumet som vi har här hemma, vet inte om det blev så mycket skillnad men bättre än ingenting!

Annars så tänkte jag lägga upp en liten lista på saker som jag och Bella har skrivit upp att vi vill göra innan vi åker hem, den kommer säkert förlängas myyyycket men det är i alla fall en början! Det är allt från små löjliga saker till annat haha.
1. walk to Walmart (haha, random men fortfarande)
2. watch a scary movie in the movies (jag är livrädd för horror movies, men Bella älskar dom, ehh)
3. go shopping in Memphis (jag har redan gjort det, men inte Bella)
4. go with John and Steve to a fire (dom jobbar ju som sagt som fire rescuers (stavning? haha))
5. play baseball (vi är tydligen freak som aldrig har gjort det haha)
6. get a tattoo/piercing (inte tatuering för min del dårå, även fast Bella ska skaffa en.. men mamma&pappa, en piercing?:D älskar er, det vet ni väl?)
7. loose weight (eller i alla fall inte gå upp mer, host..)
8. have a Harry Potter marathon (jag har typ inte sett dom första filmerna sen dom kom ut!)
9. watch Superbowl (det är så amerikanskt det kan bli typ, haha)
10. shoot a gun/go hunting (Bella har redan jagat, men inte jag! fast hon sköt inget haha)
11. get them to say "sir" at Sonic (intern grej)
12. get kicked out of Walmart (haha, samma som ovan)
13. roll mrs. Cushman's house (våran förra government-lärare, hehehe)
14. go to a "black" church (ni vet där dom sjunger en massa och sådär)
15. get in ISS (det är typ som detention, haha)
16. get a school ring/jacket (som minne)
17. wear american jeans in school (har fortfarande inte gjort det, äger fortfarande bara stuprör)
18. get massage (varför inte liksom?)
19. get a driver's license (går ju idrivers ed. haha)
20. ride the fire truck (funfunfun!)
21. go to jail (inte bokstavligt, men gå runt där typ:P)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

stryk 6an och ta det lugnt med några andra ;-)

2010-01-28 @ 08:59:17
Postat av: christina

HAHA! och det trodde du att dom skulle gå med på! ta en nu så kan du åtminstone ha den tills i sommar. med lite tur har det läkt så det är för sent att plocka ur hehe...

2010-01-28 @ 14:18:05
Postat av: Anna

varför går du på drivers ed??? :P

2010-01-30 @ 23:52:20
Postat av: anna

btw i have the same stuff on my list :P

2010-01-30 @ 23:52:54
Postat av: Fredrika

men mamma, bella ska ju göra en tatuering, och steph och min värdmamma ska göra en samtidigt! kan inte jag åtminstone få göra en piercing? det är ju bara att plocka ur om jag inte vill ha kvar den!!



haha anna, jag visste inte att du hade en lista? vad har du mer på den?

2010-01-31 @ 08:52:12
URL: http://fredrikajonander.blogg.se/
Postat av: Anna

hahah min lista är LÅÅNG!! lite skinny dipping och så hahaha :p

2010-01-31 @ 21:03:10
Postat av: Fredrika

haha wtf anna!!

2010-02-01 @ 21:48:43
URL: http://fredrikajonander.blogg.se/
Postat av: Anna

haha u know u want to to it dp :P

2010-02-05 @ 00:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0