graduation day!

Hejhej,
så jag vet att uppdateringen har varit katastrofal, sorry! Det är bara nu den sista tiden som jag är busy typ hela tiden och  vill liksom uttnyttja tiden så mycket som möjligt, och så händer det så mycket hela tiden så jag pallar inte skriva om allt haha, jag har verkligen blivit lazy.
I alla fall, tänkte skriva om några saker som ploppar upp i mitt huvud medan jag skriver, för det är no way att jag kan komma ihåg allt, så det blir the main things eller vad man nu säger!
Förra helgen var vi hos en kompis, Colby, och badade i hans swimming pool, det var riktigt nice! Kommer dock inte ihåg vad i gjorde på fredagen hehe. Mitt minne har verkligen blivit sjukt dåligt :/
Typ förra veckan någon gång så hade vi Academic Awards night, och där hade jag fått en lapp där det stod att jag skulle få ett award, fast det stod inte för vad. Jag tänkte att det skulle vara för att jag hade hamnat på the Honor Roll, och det fick jag ett award för, typ som ett diplom-liknande sak. Sedan fick jag även ett för the best average in Spanish 1! Det var en rolig överraskning, det var en liten guldig pin där det stog Spanish, men själva grejen att jag fick det är fortfarande rolig :) Spanish är typ det lättaste ämnet, kanske för att alla amerikaner är lite sega på att lära sig nya språk, för det märks.. Haha!
Förra torsdagen var min sista rikitga high school-dag, eftersom jag inte har några exams för att jag blev excepmt (öh, stavning?) från alla mina klasser:D så det var supersorgligt och inte alls roligt, kändes verkligen sjukt konstigt. På fredagen hade vi i alla fall the Senior Breakfast, vilket var mucho roligt. Vi hade den i vår cafeteria, som jag egentligen inte gillar eftersom den är kinda nasty, men dom hade dekorerat den jättefint med lite "western-style" eller vad man nu kallar det. Tog inte några bilder på hur det såg ut direkt though, insåg jag nu.
Sedan i tisdags så hade vi the Athletiq Banquet, vilket är som en middag och så ger dom ut awards.

(okej jag skrev resten av det här inlägget igår kväll men blogg.se ville vara gay och inte publicera det, och jag pallar inte skriva nu, sorryy.)

Love y'all,
Fredrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0