scaryyy

Hejhej!
Jag har haft en jättebra helg, har sovit både fredag och lördag hos AB haha. I fredags gick jag, AB, Bella, Morgan, Drew och Josh ut och åt och sen på bio, vi såg Nightmare on Elm Street. Ni som är här i usa, SE DEN INTE! Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, satt halft i och halvt utanför stolen och squeezade både AB's och Morgan's hand till döds haha. Och så lyckades jag spilla vatten över hela mig när jag skulle dricka och så kom det upp något läskigt, och jaa jag hoppade typ två meter upp, haha. Har nog aldrigt skrikt så mycket på bio lol. Men några av de andra gjorde det också så det var inte bara jag faktiskt :)
I lördags var vi super lazy och gjorde typ ingenting, det var skitdåligt väder så:( det höll i sig hela dagen och kvällen så vi kunde inte göra någonting, det var till och med tornadovarningar på morgonen.. Men jvi träffade en kompis lite snabbt och sen var jag hemma hos AB med Bella (klart, haha), Christian, Jordan, och Sam, vi åt och lite sånt där, chillade typ bara. Och sen nu imorse var jag i kyrkan och sen hade AB cheer, så vi åkte till Sonic lite snabbt och sen hem :) haha, lägger upp en bild på AB's outfit till hennes cheer practice, jag gillare!

Haha, men det var allt för mig den är gången! Love y'all:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0